La vanzare, piesele sunt sigilate si nu se accepta retur piesele cu sigiliile sterse sau distruse!!!! Nu este permisa dezasamblarea piesei, piesa returnata trebuie sa nu aiba lipsuri!! Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in termen de maxim doua zile de la livrare.

In cazul in care piesa s-a trimis greşit, din vina vanzatorului aceasta va fi schimbata fara costuri de transport, in orice alta situatie descrisa mai jos, costurile transportului vor fi suportate de catre cumparator. In cazul in care piesa este defecta si AVEM alta similara pe stoc, piesa va fi înlocuita. In cazul in care NU avem o alta piesa similara, se va returna contravaloarea piesei in contul bancar al cumparatorului in termen de 1-7 zile lucratoare. Vanzatorul nu accepta returul produselor in următoarelor situatii:


  • Piesa nu a fost identificata corect datorita furnizării de către cumpărător a unor date eronate sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de înlocuit, ulterior mecanicul constata ca aveţi nevoie de cu totul alta piesa
  • Nu se accepta retur la piesele care au fost comandate greşit si ulterior mecanicul constata ca aveţi nevoie de cu totul alta piesa
  • Piesa nu a fost montata in service autorizat RAR pe tip, marca, model, sau montarea a fost efectuata fara scule ori dispozitive adecvate, fara respectarea tehnologiei de lucru stabilita de constructorul vehiculului.
  • Piesa s-a defectat in urma unui montaj incorect sau datorita folosirii in ansamblu cu alte componente uzate, defecte sau modificate.
  • Piesa a fost utilizata pentru o alta aplicaţie decât cea indicata de producător
  • Piesa s-a uzat ca urmare a suprasolicitării si intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, atelierul care a făcut montajul nu a efectuat verificările si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj impuse de producător
  • Piesa prezintă urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi, deformări sau a suferit acţiunea unor factori externi procesului de normal de funcţionare
  • Clientul a comandat in mod greşit produsul sau a furnizat date de indetificare eronate;
  • Piesa a fost utilizata in alte scopuri sau pe alte vehicule decât cele pentru care a fost achizitionata
  • La terminarea reparaţiilor, unitatea de service auto nu a efectuat operaţiile de verificare, etalonare, reglare impuse de constructorul vehiculului
  • Produsul a fost montat incorect sau împreuna cu piese conexe uzate
  • Uzura sau defectul produsului se datoreaza suprasolicitării, intretinerii sau reglajelor/verificarilor periodice
  • Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (şocuri termice, electrice, mecanice);
  • Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit in alte scopuri decât cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat in condiţii necorespunzatoare: porniri cu robot sau prin tractare, depasirea greutatii maxime admise, competitii sportive, raliuri, ori au fost modificate instalaţiile si sistemele acestuia.
  • Instalarea neautorizata pe vehicul de echipamente/accesorii altele decât cele din echiparea din fabrica.deteriorarea ori distrugerea produsului din culpa consumatorului datorita transportului, manipularii, depozitarii, păstrării, utilizării, exploatarii necorespunzatoare, ori a contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de căldură.
  • Demontarea in parti componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigiliilor aplicate de producător, acolo unde este cazul.
  • Vehiculul prezintă defecţiuni la sistemele de direcţie, franare, suspensie, răcire, climatizare, electrice, etc.
  • Exploatarea necorespunzatoare a vehiculului prin: neefectuarea rodajelor, depasirea regimului termic, a turatiei maxime admise.
  • Defectarea produselor datorita prezentei corpurilor străine, prafului, mizeriei in zonele de funcţionare a acestora (Ex: sistemul de ungere, hidraulic, admisie, etc.)
  • Nerespectarea intervalului si a programului de revizii tehnice, stabilite de constructorul vehiculului.
  • Piesa prezintă o uzura normala fireasca
  • Piesele care fac obiectul unei reclamaţii din garanţie vor fi insotite de urmatoarele documente:
  • factura de achiziţie
  • dovada montării piesei intr-un service autorizat RAR pe tip, marca si model
  • nota de constatare emisa de un service autorizat RAR care sa descrie detaliat defecţiunea
  • copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului cu număr de km

IN CAZUL RETURULUI, SOCIETATEA NU ACOPERA COSTURILE DE TRANSPORT, MANOPERA SAU MATERIALELE NECESARE PENTRU DEMONTAREA SI REMONTAREA PIESELOR SAU ORICE ALTE COSTURI AUXILIARE. ORICE ALTE OBLIGAŢII CA PIERDERI INDIRECTE SUNT EXCLUSE IN MOD EXPRES.
Suna acum!